Splošni pogoji

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE

www.luxurymarine.si


1. SPLOŠNO

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo in Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

V splošnih pogojih poslovanja spletne trgovine LuxuryMarine (v nadaljevanju: spletna trgovina) so določeni pogoji nakupa in prodaje izdelkov v spletni trgovini, ki jo upravlja podjetje TBM Infinitum, Blaž Košcak s.p., Mala Colnarska ulica 17, 1000 Ljubljana, Slovenija

Splošni pogoji so javno objavljeni na vidnem mestu na spletni strani in so stalno dostopni na vseh straneh spletne trgovine. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa oz. oddaje naročila. Ponudnik si pridržuje pravico, da kadar koli in brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje v spletni trgovini. Spremembe začnejo veljati z dnem njihove objave. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.


2. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Spletna trgovina se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovila naslednje informacije:

  • Podatke o podjetju (ime, sedež in matična št. podjetja)
  • Kontaktne podatke za hitrejšo komunikacijo (telefon, e-pošta)
  • Bistvene lastnosti artiklov v ponudbi
  • Dostopnost artiklov
  • Pogoje dostave (način, kraj in rok dostave)
  • Cene ki morajo biti jasno določene, prikazano mora biti ali že vsebujejo DDV in stroške prevoza in druge dajatve
  • Način plačila in dostave
  • Časovno veljavnost ponudbe
  • Rok v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43. členom ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 42. Členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen)
  • Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci


3. NAROČILO IZDELKA / REZERVACIJA

V spletni trgovini je mogoče naročiti izdelke ali opraviti najem 24 ur na dan 7 dni v tednu. Izdelki se dostavljajo pa na območju Republike Slovenije.
Naročilo lahko izvede fizična ali pravna oseba. Če nakup opravi pravna oseba, je potrebno izpolniti dodatna podatkovna polja za identifikacijo pravne osebe in odgovorne osebe pravne osebe.

Naročilo postane veljavno in nepreklicno, ko ga kupec odda (pritisne v košarici gumb „zaključi nakup“), takoj zatem pa prejme elektronsko obvestilo ponudnika o uspešni oddaji naročila. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je začela odprema. V primeru plačila s plačilno kartico ali po povzetju bo naročilo potrjeno in odposlano najkasneje v 2 delovnih dneh po oddaji naročila, in sicer z novim elektronskim obvestilom o potrditvi in odpremi naročila. V primeru plačila po predračunu bo kupec obvestilo o potrditvi in odpremi naročila prejel takoj po plačilu naročila. Ko je skupni znesek naročila nakazan na tekoči račun ponudnika, je naročilo plačano. Za plačilo naročila po predračunu ima kupec na voljo 7 dni, če v tem času naročila ne plača, lahko ponudnik naročilo/pogodbo prekliče.

Če naročenega izdelka ni na zalogi ali naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti. V primeru napake lahko kupec naročilo v času do prejema elektronskega obvestila o potrditvi in odpremi naročila prekliče brez dodatnih stroškov.

Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.
Za nakup v spletni trgovini se ni potrebno registrirati. Podatki se hranijo v bazi kupcev in kupec lahko zahteva dostop do svojih osebnih podatkov. V vsakem primeru pa lahko uporabnik zahteva pogodbo o nakupu prek elektronske pošte: info@luxurymarine.si


4. CENE

Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), ne zajemajo pa stroškov dostave oziroma poštnine. Pri nakupu veljajo cene in popusti v trenutku oddaje naročila. Roki veljavnosti akcijskih cen so navedeni v spletni trgovini. Akcijske cene oz. posebni popusti, veljavni ob nakupu, se ob oddaji naročila samodejno upoštevajo in jih ni treba posebej uveljavljati. Če se akcijska cena ali popust zaradi kakršnega koli razloga ob končnem obračunu v sistemu ne upošteva, mora uporabnik ponudnika o tem predhodno obvestiti in zahtevati popravek obračuna ali odpravo napake v ceni. Če kupec poravna znesek, ki je bil končno obračunan brez določenega popusta ali akcijske cene, se šteje, da je sprejel ceno iz končnega obračuna in pri ponudniku ne uveljavlja naknadnega ugovora. Ponudnik se lahko kljub temu, glede na posamezne okoliščine, po lastni presoji odloči, da kupcu povrne razliko v ceni ali mu izda dobropis za prihodnje nakupe v spletni trgovini.

Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen v fizični trgovini podjetja TBM Infinitum. Pridružujemo si pravico do dnevnih sprememb cen izdelkov v spletni trgovini brez predhodnega obvestila.


5. MOŽNOSTI PLAČILA in IZDAJA RAČUNA

V spletni trgovini je na voljo več načinov plačila:

1. Plačilo po povzetju (ob prevzemu pošiljke ali ob nastopu najema)

Kupec plača odkupnino na licu mesta ob prevzemu naročenega paketa dostavljavcu. Dostava je 1-3 delovne dni, v kolikor ni pri posameznem izdelku določeno drugače.

2. Plačilo po predračunu

Kupec odda naročilo in v potrditveni e-pošti prejme podatke za nakazilo zneska naročila. Paket je odposlan v nekaj dneh od prejema plačila. Rezervacija je potrjena ob prejemu plačila.

3. Plačilo s kartico

Kupec ob zaključku nakupa preko spletne banke/obrazca plača naročilo.

Za dostavo skrbi podjetje GLS Slovenija, dostava se zaračuna v skladu s cenikom.

Dobavni rok je predvidoma 2 - 4 delovne dni, odvisno od časa oddaje naročila in načina plačila.

Spletna trgovina pošlje kupcu račun v tiskani obliki v paketu skupaj z naročenimi artikli, ali po želji kupca tudi e-račun.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.


6. VRAČILO BLAGA

Spletna trgovina Luxurymarine kupljenega blaga brez ugotovljenih napak ni dolžna zamenjati. Ustreznost posameznega izdelka se preveri pred samo odpremo naročila.


7. REKLAMACIJA

Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini. Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov: info@luxurymarine.si, vrnjenemu blagu pa mora priložiti kopijo originalnega računa. Ponudnik bo v 5 delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in mu sporočil, kako bo potekal postopek obravnave reklamacije.


8. GARANCIJA

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil za uporabo, predložitvi garancijskega lista ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni v garancijskih listih. Obrazec za vračilo izdelka v garancijo lahko kupec dobi na zahtevo preko e-pošte.


9. STVARNA NAPAKA

Napaka je stvarna kadar:

  • Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo
  • Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • Artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • Je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem

Primernost artikla se primerja z drugimi, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.


11. Prevzem artiklov

Kupec je dolžan artikel, ki ga naroči v spletni trgovini prevzeti v 7 dneh od prejetega obvestila dostavljavca. V nasprotnem primeru se paket od dostavne službe (GLS, Pošta Slovenije) posreduje nazaj v skladišče pošiljatelja (Mala Colnarska ulica 17). Ko je paket vrnjen nazaj v skladišče, ga lahko kupec prevzame osebno v fizični trgovini podjetja v nasprotnem primeru bo naročilo preklicano.


12. Pritožbe in spori

Spletna trgovina Luxurymarine, spoštuje zakonodajo o varstvu potrošnikov. Tako se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s spletno trgovino lahko poveže preko telefona na številko +386 41 735 210 ali po elektronski pošti na info@luxurymarine.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prizadevamo si da se morebitni spori rešijo sporazumno.


TBM Infinitum, Blaž Košcak s.p